Saturday, January 16, 2010

Majlis Nikah Nawal dan Zul




huhu susah gak nak update blog ni yelah ngn keje labwork aku lagi, nk amik gmbr lagi, program-program bersama rakan2 lagi so masa untuk updated blog tu memang sukar la. whatever pon alhamdulilah aku semakin mahir untuk mengendalikan shooting gambar untuk perkahwinan ni berkat tunjuk ajar dari sifo-sifo semua. insya-Allah kepada sesiapa yang memerlukan photographer untuk majlis perkahwinan atau pertunangan or majlis2 lain aku akan berikan hasil yang terbaik dan boleh la menghubungi aku untuk maklumat lanjut.


post kali ini aku lampirkan sekali gambar ajlis pernikahan member kepada member aku iaitu Nawal Nadia dan Zul (luper name penuh die) hehe. majlis ini telah berlangsung dikediaman pengantin perempuan di kelab Golf Monterez dekat2 dengan shah alam. job kali ini antara job yang best and enjoy aku pernah buat sebab pengantin die sporting and sedara mara sepupu sepapat dierg memang cool. thanks to bos kami en Kamarul kerana beri peluang kami untuk shoot same.
so harap kalian dapat komen dan memberikan kritikan untuk kemajuan hehehe...
















9 comments:

Anonymous said...

two thumbs up f0r you~

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

this one bagus ye mahzan...
akan ku pikir2kan

farhani said...

wahai bag mazan ku syg...tgk2 dari gmbar yg di publish macam oke..boleh lar nak tempah utk konvo mcm ni..3 hari 3 malam..haha..over gell..eh eh..kak nani ke di atas neh??

shikamazan said...

haha fani akhirnyer ade gak name ko kt sini...thanks k
to mak jah klau nk tgk gmbr lagi nnt aku bwk album aku k

rahmahmokhtaruddin said...

makin lawa.. yeah! mesti lawa gamba akak aku nanti.. :D

Shima Shim said...

lebey cantek n menarik...
ade improvement..
cayala..keep it up key...:)

~MisS KiMuRa~ said...

santek2..hmmm..da ade peningkatan..trskn usaha anda..cnfrm amek zan nnt 4 my wed..huahaha..lme lg kot..tp ok la..t time akma, cnfrm zan da xpert abes..kekeke..good2..

fairiz ❤ ashnani = fahyim ❤ fayyad said...

fani - k.nani la ni

rahmah - kakak ko amik photographer mahzan ke?

mahzan - agak2 menyesal x aku amek ko jd photographer?

shikamazan said...

hurmm terpulang pada ko keputusan ko tapi bagi aku customer satisfaction is our top priority. gmbr kenangan ko kn so nk kene la bagi puashati