Friday, January 01, 2010

yepp sekarang sudah Tahun 2010..Tahun Mencabar ni


selamat tahun baru semua..yerr akhirnya sudah satu dekad kita di abd ke 21 dan macam perkara sudah kita lalui selama ini. tahun 2010 ni memang tahun yang akan memberikan banyak cabaran bagi aku sebab alhmdlh aku merasakan tahun 2009 adalah tahun yang telah memberikan banyak pengalaman baru kepada aku bermula dari mendaftar sebagai student, start project Anti-freeze protein aku, berpindah umah baru, dan sekarang kepada minat dan hobi baru iaitu photogrphy. tahun 2010 aku akan merasakan satu tahun yang perlu aku lalui denagn lebih gigih dan bersedia dengan sebarang cabaran.

tahun 2010 aku berazam untuk mendapatkan pure protein aku dan terus kepada mengkristalkannya selain aku perlu lagi meningkatkan skill aku untuk menjadi slah seorang wedding photographer ni. berguru dan usaha yang gigih perlu aku lakukan untuk mendapatkan hasil yang diharapkan. yepp tahun baru kt umah mlm td dengan bermain game ngn kawan2 adalah salah tapi terus terang malam td aku xde idea untuk kemana2 dan pada pandangan aku better aku lepak jek kt umah dan meluangkan mase denagn kawan..hehehe

tapi awal pagi tahun baru aku telah menimba satu pengalaman baru lagi yang akan aku story dengan lebih lanjut untuk post akan datang. arini xsempat lagi nk edit picture yang aku amik pagi td huhu...alhamdulillah trip ke Broga akhirnya berjaya gak dan sekarang aku berada di kampung halamanku Batu Pahat..(yeah aku kembali) untuk menyambut tahun baru aku bersama parent aku....ok ni kt CC ni teman adik aku nk hntr keje die so aku curik2 jap untuk menge"post" dan di kesempatan ini juga sekali lagi aku ingin mengucapkan...HAPPY NEW YEAR semua.....

2 comments:

~MisS KiMuRa~ said...

uih2..pic tu..rajin tol ea encik zan nih..hehe..

PuTeH (",) said...

ala muke je fokus 2....tp otak melayang2 ingt benda laen.....