Saturday, January 23, 2010

Pasangan Kapten Hairil and Ira



alhmdulilah hari ini sempat lagi nk post satu lagi cerita walaupon sekarang aku punya mode kembali kepada labwork hehehe. so nk slow sket pasal photography ni but still photography is my passion..my research is my life hehehe. so kali ini terima kasih kepada en shah yang telah sdui mengajak aku tag bersama untuk cover majlis perkahwinan pasangan ini. huhu pengalaman baru bagi aku nk shooting majlis perkahwinan ini sebab kapten yang kawen tu so ade la adat istiadat die yang menarik. lagipon rase nyer ini la pertama kali aku berpeluang lihat majlis perkahwinan tentera ni yang ade pangkat kapten tu. kredit tu OP gak and en syah yang telah beri peluang aku mase tu. so klau ade sape2 yang kenal pasangan ini sorry klau aku tersilap name dierang sebab aku xde la kenal sgt mereka berdua. hope ade komen dan kritikan bagi menambah baik mutu pengambaran aku nanti...going to be amateur photographer











2 comments:

Rahsia Kurus Pikat Lelaki said...

Ok gak..hehe..banyak2 bace majlah photo.. anyway..ko kenal ajid x??dak UKM gak..dy tangkap gambo wedding gak..tgk la hasil gambo dy..

Anonymous said...

nice try~