Wednesday, December 01, 2010

Should I or Should not...



yepp lama nk updated and sometimes nk updated xde isu yg menarik pon cuma mengarut ntuh ape-ape aje...kadang nk cerita pasal pengalaman pengembaraan aku xpon pengalaman photoshoot aku tetiba putus idea...memang benda nih selalu jadi kt aku yelah sebab macam-macam idea muncul yang tak berkaitan pasal cerita yang aku nk karang tu...susah gak kan kalau jadi cmtu tapi karya kita mesti dikeluarkan agak pengalaman dan pendapat yang kita ada boleh dikongsi oleh semua yang membaca...



selama beberapa tahun yang telah berlalu setelah aku mula membuka blog ini macam-macam cerita dan pendapat yang telah aku keluarkan...kalau aku baca semula post-post aku yang telah dikarang sebelum ini...aku mula perasan cerita dan post aku dah lari dari apa sebenarnya impian aku selama ini...macam dah jadi kepada kita walaupon hanya setahun yang berlalu samada benda itu baik atau benda itu adalah keburukan dan benda itu semua menjadi podman dan juga garisan sempadan kepada kita...mula-mula mengarang dulu aku cerita pasal pengalaman semasa aku kecil dan belajar dulu...sekarang ni aku mula mengarut bercerita pasal luahan hati aku yang tertekan...ish2 memang mengarut kalau dipikirkan semula hahaha...



tapi adakah aku perlu maintain dengan apa yang aku dh lakukan or aku kembali semula kepada jalan sebenar walaupon perubahan itu satu bentuk pembaikan diri....tertanya-tanya aku pasal benda ini dalam diri....

3 comments:

Abie Aziz said...

bese la itu cik mazan. norma-norma hidup ;))

rahmah said...

Kenapa kau nampak tembam?

Edda said...

=)