Friday, November 12, 2010

Sometimes we need to find ourself back


posting...posting ssh betul la nk berposting kan....yelah kadang aku dh nk menaip tetiba plak idea gantung so duk mengadap jek la page nih....yelah sometimes aku rasa lost sangat2 ngn diri aku....sometimes aku rasa aku jadi orang lain yg aku rasa xpercaya aku boleh jadi mcm tu....hope tu sumer adalah satu keadaan utk aku belajar tentang diri aku...kenangan-kenangan lama kadang menghantui dan juga datang dalam keadaan kita tgh lost...macam2 jadi dalam masa 2 bulan ni....



plan aku langsung lari ntuh la biler la agak nya aku boleh balik kepada keadaan asal ni semangat utk menghabiskan pengajian aku...tapi pada masa yang sama aku masih menjelajah dunia kehidupan yang penuh ngn warna-warna yang berbeza....dont judge a book by it cover kan so jangan la kita cepat nk wat kesimpulan tentang apa yg terjadi or pa yg kita jumpa depan mata dengan kesimpulan yg negatif...pandang dari semua sudut dan cuba think positif...sometimes kita xsedar apa ynag berlaku adalah ujian dan juga pengajaran kepada kita...perlu bangkit segera untuk berubah



harap sangat2 aku boleh habiskan penyelidikan aku dalam tahun ini...please give me best luck to finish all of that....harap2 apa yg aku usahakan selama ini memberi hasil yg aku bangga kepada diri aku sendiri

1 comment:

Suhaila S. said...

all de best rakan seAFP!! semoga berjaya!! =)