Thursday, September 30, 2010

Sometimes need to learn and do before they know



yelah klau kita xpernah blaja dari kesilapan kita maka kita x akan sedar. maka klau dh terjadi semakin parah dh susah plak nk perbetulkan semula. pengalaman guru yang paling berguna dan yang akan menjadi pedoman kita. best thing come from worst experience. yep need the change for my life. sejak 2 3 bulan ni aku rasa aku dh berubah dari my actual performance xtau la but i think it not a good change. so i need to back-off and find back my soul sebab klau dh terlalu jauh sgt susah nk cari jln pulang hehe.



yelah sekarang aku mula lambat sangat masuk lab, susah nk tdo awal da, susah nk bukak buku, pegi ke masjid or surau lagi la jauh. ish2 semakin jauh diuri aku ni but mujur aku sedar tapi tula klau dh jauh ni nk get my tract back memamng susah la beb. need support gak from my frenz but i afraid aku pon dh mula menyisihkan diri dari kengkawan. xtau la maybe aku dh terlampau taksub ngan hubungan x menjadi tu kot hahaha.

so now im in-charge for my-self back so life must be go on. futher more i have my lab to be finish soon sebab dh x sabar2 menghabiskan zaman study ni. orang lain sumer dh berkerjaya so fokus n fokus. tapi tula rase cm jauh lagi jek perjalanan ni.