Tuesday, October 12, 2010

Camera oh camera...kenapa ko susah nak dimiliki



dah dekat 2 minggu aku usha camera ni memang ade yang menarik perhatian tapi tula the biggest obstacle is funding...adeh cmne la aku boleh dapat duit dengan mudah kan tapi reality kehidupan kan duit ni mane ade datang melayang2 kt kita...kene usaha la untuk dapatkan kertas yang berharga tu...pelik tapi benar sehelai kertas yang mempunyai kuasa ke atas dunia manusia...kerana kertas ni la manusia sangguh bunuh membunuh, dengki mendengki, perang memerangi antara satu sama lain...ish2 klau la aku ade mesin cam kertas tu ape akan jadi kt aku kan...


siang malam aku terbayang2 camera ni mcm mane la aku boleh mendapatkan nya...terbayang bagaimana aktu aku bersama camera tu ish2 bahagia sungguh klau ade...senang jek nk snap sbb die laju, memang la sharp and sangap la puas ati...nescaya lebih mudah utk aku berkarya nanti hahaha....to my beloved camera lama dun worry u r still my first love ok...u give me a lot of experience and knowledge yang x dapat nak beli kt mana2...



aku rasa sesiapa yang bagi camera tu kt aku nescaya memang aku sayang die la sangat2...klau awek yang bagi camera tu confirm die jadi awek aku terus declare nk ajak kawen lagi hahaha...statement ganas ni kekeke

s

No comments: