Monday, September 27, 2010

yeay dapat updated pon



akhirnya dapat gak aku updated blog aku yg memang bersawang sangat dh ni. macam-macam dh jadi sepanjang aku x updated ni memang rase sgt berkurun lama aku x berkunjung ke sini. sorry la kawan2 yang bagi komen dan yang sudi2 melawat blog ambo yang semakin hilang seri nya. but things happen to me so i decided to back to my blog again and get myself back. aku rasa macam dh jadi orang lain jek sebelum ni yang telah jauh dari diri aku asal. so berpijak di bumi yang nyata adalah sesuai untuk aku sekarang.



blog ni umpama tempat nak melepaskan perasaan gak so aku nak mula mengarang balik. but perubahan tu juga penting sebab masa sentiasa berjalan dan setiap masa itu ade kejadian yang berubah mengikut waktu so jangan la aku menyalahkan perubahan kan. yelah aku sekarang dah ade FACEBOOK yang mana aku konon nyer x mau buat dulu tapi aku kalah gak. tapi dari facebook ni plak dapat gak aku jumpa kawan2 yang lama aku dh x contact dl. yelah setiap benda ada pro and con die kan. cuma bagaimana kita menggunakan benda tu jek yang membezakan nya.

okeh aku harap ramailagi pengunjung yang akan melawat blog aku yg nk kembali aktif ni. so MAHZAN is BACK